zaterdag 20 september 2014

20-09-2014: Een paar dakterrasplaatjes

Een van de vele Kruisspinnen op ons dakterras.
Tot aan zojuist was het nog altijd zomers. Nu trekken er regen-, hagel- en onweersbuien over en vanaf morgen wordt er koeler weer voorspeld. De afgelopen tijd is er door allerlei omstandigheden weinig van vogelkijkuitstapjes gekomen, maar ik fotografeer iedere dag wel wat op ons dakterras. Daarom hier een kleine selectie van vandaag.
Een mannetje Argusvlinder bezoekt de asters.
De Bruine Winterjuffer is voor de 12e dag op rij aanwezig.
Twee Dagpauwogen verlekkerden zich aan de asters vandaag.

2 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige dakterrasserie geworden maar de 12e dag van de Bruine Winterjuffer gaat straks toch rekor brekend verder hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hoop ik ook, Cobie en Bas! Vanmiddag na de buien heb ik 'm niet meer kunnen vinden, maar ik hoop dat hij morgen toch weer opduikt.

    BeantwoordenVerwijderen